Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Adios Gringo (1965)

Σκηνοθεσία: Giorgio Stegani
Πρωταγωνιστούν: Giuliano Gemma

Συντάκτης: Καλόγερος

Με τον Giuliano Gemma έχω δει αρκετά western και δεν μπορώ να πω πως σαν ηθοποιός έχει ιδιαίτερο ταλέντο, αλλά στους ρόλους του στα western είναι αρκετά καλός, τον απολαμβάνω. Δεν έχει τη φάτσα του σκληρού, του βαρύ και ασήκωτου, αλλά με τον τρόπο του πείθει το κοινό πως μπορεί να προκαλέσει σοβαρές ζημιές εφόσον τον αναγκάσουν. Το "Adios Gringo", κατά τη γνώμη μου, δεν είναι από τα καλύτερά του, αλλά είναι κι αυτό καλό.

Κεντρικός χαρακτήρας είναι ο Μπρεντ Λάντερς, ο οποίος πέφτει θύμα εξαπάτησης, όταν ένας παλιός φίλος τού πουλάει κλεμμένα άλογα, και αρχίζει να τον καταδιώκει προκειμένου να καθαρίσει το όνομά του. Σαν ταινία είναι προχειροδουλειά, όπως όλα τα spaghetti western, άλλωστε (την ίδια χρόνια, όμως, ο Giuliano Gemma έκανε άλλες 5 ταινίες), αλλά εμένα αυτό δεν με ενόχλησε. Η πλοκή, πάντως, εξελίσσεται με ωραίο τρόπο και η ταινία γίνεται διασκεδαστική όσο προχωράει. Υπάρχει, βέβαια, και μία γυναίκα που έχει βασανιστεί και κάνει την ταινία κάπως πιο μακάβρια και τους κακούς χειρότερους.

Από την ταινία έμεινα παραπονεμένος μόνο όσον αφορά δύο πράγματα: Πρώτον, υπάρχουν πολλές σκηνές με ξύλο, όπου ο Μπρεντ δέρνει πολλά άτομα και θυμίζει μια απλή ταινία δράσης. Τις ευχαριστήθηκα και αυτές τις σκηνές, αλλά θα προτιμούσα να εστίαζε σε πιστολίδι, μονομαχίες, στα κλασικά βασανιστήρια ή κάτι άλλο που τώρα δεν μου έρχεται στο μυαλό. Θα ήταν πιο γνήσιο western έτσι. Το δεύτερό μου παράπονο, είναι λίγο ασήμαντο, αλλά δεν παύει να είναι: Ο Μπρεντ δεν κάπνισε ούτε σε μία σκηνή.

Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο εκτός από το ότι η ταινία είναι μόνο για fan των spaghetti western. Adios!

Βαθμολογία: 7/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου